Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
czwartek, 30 marca 2017

10 QUESTION!

Hej! Dziś chciałbym odpowiedzieć na nominacje od Mareandbook (kliknij), a mianowicie 10 pytań do bloggera. Dziękuje Marysi za nominacje i zapraszam na jej bloga! A więc o to odpowiedzi na pytania :


1. Co Was skłoniło do założenia bloga?
Do założenia bloga zachęciła mnie Agnieszka z bloga i instagram'a magical_reading, ale myślałem też o tym wcześniej, bo zauważyłem że wiele bookstagram'erów ma swojego bloga więc ja też zapragnąłem założyć bloga i jestem. Miałem też doświadczenie z prowadzeniem bloga więc co nie co pamiętałem o html i innych technicznych sprawach na blogu.
2. Gdzie najczęściej czytacie?
Najczęściej sięgam po literaturę piękną, obyczajową oraz fantastkę czy młodzieżówki.
3. Jaki jest Wasz ulubiony cytat z ostatnio przeczytanej książki? (Jeśli w ostatniej książce nie znaleźliście dobrego cytatu to może by z jakiejkolwiek i oczywiście podajcie tytuł i autora).
"Dlaczego jesteśmy tak bardzo uwięzieni w godzinach i minutach codzienności ? Dlaczego nie potrafimy pójść dalej, żyć tym, czego nie możemy dosięgnąć?" Jessie Burton 
4. Kiedy zaczęliście nałogowo czytać? :D
Nie dawno, od ostatnich wakacji.
5. Wolicie kupować, czy wypożyczać książki?
Zdecydowanie kupować, nie lubię wypożyczać książek bo ich stan jest zazwyczaj tragiczny i też po prostu nie lubię wole mieć coś swojego.
6. Wymień swojego ulubionego autora i dlaczego akurat on?
Ciężkie pytanie chyba nie potrafię odpowiedzieć nie mam jednego konkretnego.
7. Jaki jest Wasz ulubiony gatunek literacki?
Fantastyka.
8. Jaką książkę czytacie obecnie?
Szóstkę Wron.
9. Czy łamiecie grzbiety książkom?
Nigdy !!! 
10. Zaznaczacie ulubione fragmenty w książkach?
Nie.

Ok to moje odpowiedzi a ja chciałbym dalej zaprosić magical_reading , Atramentowasowa i Mylovearebooks
A o to moje pytania:

1.Wolisz serie czy książki jednotomowe ?
2.Jakich zakładek używasz.. byle jakich czy odpowiednich czyli takich jak zakładka powinna wyglądać i ile ich masz?
3.Wolisz miękkie czy grube oprawy ?
4.Masz swoje stałe miejsca do czytania ?
5.Czy masz znajomych/przyjaciół, którzy czytają też ?
6.Jakie masz pasje ?
7.Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu ?
8.Jakiego koloru masz najwięcej książek ?
9.Co myślisz na temat spoiler'owania sobie zakończenia książki ?
10.Czy jesteś potterhead? Jeśli tak to wymień kilka swoich ulubionych bohaterów.


To by było na tyle jeszcze raz dziękuje za nominacje Marysi do której obowiązkowo wpadnijcie jak do wszystkich nominowanych! Mam nadzieje że podoba wam się mój blog i, że wszystko jest okej :D. Jeśli chcecie zachęcam też fo wybrania 3 pytań ode mnie i odpowiedzenie na nie w komentarzach! Pozdrawiam! Do następnego posta!

13 komentarzy:

  1. Ooo świetnie odpowiedziałeś na moje pytania! I jako pierwszy. 😁
    Ogólnie świetny post. Blog mi się bardzo podoba. Jestem tu stałym bywalcem. 😂
    I również wymyśliłeś ciekawe pytania dla nominowanych, chętnie wpadnę do nich poznać odpowiedzi.
    Pozdrawiam. 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Dziękuje!! to super, że ci się podoba blog bardzo mnie to cieszy. Pozadrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! Postaram się na nią odpowiedzieć w najbliższym czasie ;-)
    Uwielbiam fantastykę <3<3 Muszę w końcu zabrać się za "Szóstkę wron".
    Pozdrawiam
    mylovearebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! Koniecznie napisz mi jak wstawisz post! Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Oj tak, książki w bibliotece potrafią być w opłakanym stanie. Często wypożyczam, szczególnie stare tytuły, ale jednak co swoja książka to swoja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie z swoją książką jest zupełnie inaczej :) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Świetny wpis, można się sporo dowiedzieć i połączyć w teamie z antyłamaniem grzbietów!! Cytat ujął moją dusze i aż muszę sobie go zapisać. Super, że założyłeś bloga. Życzę Ci powodzenia z całego serduszka.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, hej. Przyplątałam się tutaj z bookstagrama i planuję zostać na dłużej. I teraz proszę, nie zjedz mnie za chamską reklamę (nie o to mi chodzi, nie wiem gdzie indziej się odezwać bom klucha XD), ale miałam czelność nominować Cię do TAGu na moim/wspólnym blożku: Bookaholic Institute
    Ps. Tej drugiej proszę nie winić ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie łamię grzbietów książkom, lubię kiedy wszystkie wyglądają na zadbane :)

    http://pomiedzyrozdzialami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio przypadkowo lekko złamałam grzbiet książki, bo chciałam zrobić zdjęcie, a ciągle mi się zamykała. Największy ból na świecie... A tak poza tym to witam pana Kamila, obserwuję i czekam na recenzję Szklanego tronu.XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi na te pytania generalnie wyglądają tak, jakbym to ja sam na nie odpowiadał. :D Pozdrawiam! Zostaję tu na dłużej! ;)

    Zapraszam również do mnie:
    www.themensbooks.blogspot.com
    www.instagram.com/mensbooks
    www.facebook.com/themensbooks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie witam na moim blogu i się bardzo cieszę :D

      Usuń