Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
sobota, 25 marca 2017

Witajcie !

Hej! Z tej strony Kamil jak pewnie parę osób wie prowadzę tzw. bookstagram'a pod nazwą @booksunset na instagramie.Postanowiłem założyć bloga i dzielić się z wami tu moimi recenzjami książek czy innymi rzeczami książkowymi i około książkowymi.Staralem się bardzo co do wyglądu bloga więc mam nadzieje że przyjemniej się będzie tu wam zaglądać.Poza instagramem rysuje zakładki,gram na gitarze, spiewam i pochłaniam seriale a do tego jestem tegorocznym maturzysta ! Swoją przygodę z czytaniem rozpoczęłem stosunkowo nie dawno i naprawdę zakochałem się w czytaniu książek ! Może nie czytam nie wiadomo jak dużo ale sprawia mi to mega frajdę dlatego czytam, czytam bo lubię ! To na tyle to takie krótki post na przywitanie. Do następnego !

PS: Zamieściłem także swoją recenzję "Muzy" Jesse Burton także możecie poczytać ale jest to ta sama co na instagramie pod którymś tam postem ale jestem z niej zadowolony dlatego może teraz dotrze do większej ilości osób.

20 komentarzy:

  1. Nareszciee! Witaj w blogosferze, na pewno będę chętnie Cię odwiedzać. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie jesteś! Obserwuję i czekam na kolejne recenzje 💗💗

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem dumna, że się znamy. Trzymam kciuki i powodzenia <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję i czekam na następne posty😊 Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak! Nareszcie! Bardzo się cieszę, że dołączyłeś do blogosfery ♥ Życzę powodzenia

    Book Princess

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ogromną chęcią będę zaglądać! 😀

    Pozdrawiam,
    bookwormpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno nie raz tu zajrzę ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Powodzenia w wprowadzeniu bloga życzę, lecz widzę, iż robisz to doskonale :D Idź tą drogą :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Mam nadzieję, że spędzisz wiele wspaniałychh chwil prowadząc bloga :D Uwaga, bo to bardzo uzależnia. Wiem co mówię ;) Haha ^^
    Obserwuję i będę regularnie wpadała na tego bloga :)


    http://ksiazkiwidzianeoczaminatalii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, hej. Witamy w blogosferze ;) Powodzenia życzę :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń