Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
czwartek, 22 czerwca 2017

"Buntowniczka z pustyni" - Alwyn Hamilton

Buntowniczka z pustyni zabierze was do upalnego klimatu gorących piasków, prochu strzelniczego i magii! Piasek to nieodłączny przyjaciel który towarzyszy nam przez całą książkę, jest tu go pełno, tak samo jak w tej książce pełno jest akcji! Wszystko dzieje się z szaleńczą prędkością! Buntowniczka z pustyni to naprawdę ciekawa i oryginalna historia którą po prostu pochłoniecie!


Książka ta opowiada historie Amani czyli tytułowej buntowniczki z pustyni, która nie jest typową dziewczyną, bowiem kryję się ona za męską garderobą i za pistoletami oraz całkiem niezłymi umiejętnościami strzelniczymi. Jej tożsamość jest owiana tajemnicą dla wielu osób oprócz jej rodziny od której marzy uciec i być jak najdalej od nich. Mówiąc dosadniej ma ich po prostu serdecznie dość. Jedną z rzeczy których ma także dość jest Dustwalk czyli osada w której mieszka i której nienawidzi.
Amani ma plan zebrać pieniądze i uciec. Niestety pieniądze są właśnie tym problemem. Jak mówi sama bohaterka "..pieniędzy miałam mniej niż rozumu", ale ma szanse na 50 fouza w strzelaniu do celu, a jej celem są butelki niestety ma konkurentów, ale może z jej talentem się uda. Podczas tych zawodów poznaje Jina który jest tajemniczym obcokrajowcem. Jak potoczą się losy naszej niebieskookiej bandytce w zetknięciu z tym chłopakiem? Powiem wam, że będzie się działo! Ta historia to magia oraz wiele przygód oraz klimat niczym z western'owskiego filmu!



Książka ta naprawdę mi się podobała, ze względu na klimat oraz ciekawy pomysł. Myślę, że jest naprawdę fajna i przyjemna książka. Nie czytałem jeszcze takiej książki w której byłyby dżiny czy pół dżiny, a myślę, że jest to świetny pomysł. Autorka naprawdę ciekawie to przedstawiła, bo wiadomo gdy słyszymy słowo "dżin" kojarzy nam się tylko z takimi rzeczami jak Alladyn, magiczna lampa oraz trzy życzenia. W tej książce jest inaczej autorka wymyśliła coś swojego bo mamy tu m.in dżiny, pół-dżiny, koszmary i inne stworzenia o których dowiecie się sięgając po książkę.
Czasami miałem trochę problem z główną bohaterką Amani, bo czasem mi się bardzo podobała a czasem tak nie wiedziałem co  o niej myśleć, ale po lekturze tej książki przemyślałem sobie wszystkie jej zachowania czy decyzje i doszedłem do wniosku, że będąc na jej miejscu chyba zachował się tak samo jak ona. Za to bohaterem którego polubiłem od początku był Jin, po prostu od razu go polubiłem i myślę, że jest postacią godną uwagi. Jest tu też parę innych bohaterów, których polubiłem a są nimi m.in. bliźniacy, Shazad oraz Ahmed. Akcja tutaj strasznie pędzi i czasami moim zdaniem aż za bardzo, w pewnych momentach chciałbym przeczytać trochę więcej o dziejących się wydarzeniach, ale może to tylko ja tak miałem bo przyzwyczaiłem się do długich książek które w ostatnim czasie czytałem. Mimo tego, że akcja tak pędziła to podobało mi się.
Moje wrażenia o tej książce są naprawdę pozytywne i polecam wam tą książkę jeśli szukacie stosunkowo krótkiej a fajnej książki fantasy oraz nie zbyt zobowiązującej, bo świat wykreowany przez autorkę nie jest trudny i łatwo się we wszystkim połapać to wam ją naprawdę polecam!
Jestem bardzo ciekawy następnego tomu który jest po wiele dłuższy co mnie intryguje!
Książce przyznaję 4/5 gwiazdek ze względu na to że wolałbym żeby niektóre sceny były bardziej rozwinięte :)
Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję wydawnictwu Czwarta strona!
Pozdrawiam!
Kamil



★/5
 

30 komentarzy:

  1. Dobrze wiesz że tą książkę planuje przeczytać w wakacje, bo kocham klimaty gorących piasków!💓 recenzja super, a do przeczytania tej pozycji przekonałeś mnie jeszcze bardziej! A no i trzeba nadmienić że zdjęcia naprawdę śliczne😄
    Buziaki,
    czytane-przy-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo się cieszę! :D I dziękuje mega! <3

      Usuń
  2. Wcześniej miałam ochotę przeczytać tę książkę, ale teraz to już muszę, twoja opinia jeszcze bardziej mnie do tego przekonała <3
    Świetna recenzja ;)
    Pozdrawiam
    mylovearebooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja cie no to jest mi bardzo miło a powiem ci warto! Bardzo fajna książka 😊

      Usuń
  3. Chyba ją przeczytam... Wcześniej o niej nawet nie wiedziałem, ale w Twojej recenzji mówisz tak pozytywnie, że chyba się skuszę. Przepiękne zdjęcia! <3

    Zapraszam do mnie na recenzję "Koraliny": http://book-dragon-blog.blogspot.com/2017/06/21-koralina-recenzja.html

    xx K

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś te klimaty "Buntowniczki z Pustyni" i tej książki o Alladynie od SQN jakoś mnie nie przyciągają do siebie i już chyba nic tego nie zmieni :D Pozdrawiam!

    Hubert z Thelunabook
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie ciągnęło do tych klimatów, ale przeczytałem i mi się spodobało :)

      Usuń
  5. Od dawna chcę sięgnąć po tę książkę, jednak za każdym razem coś mi przeszkadza i o niej zapominam. Może drugi tom zmotywuje mnie do przeczytania. :)

    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs.
    niezapomniany-czas-czyli-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że uda Ci się po nią sięgnąć jak najszybciej :D

      Usuń
  6. Już dawno miałam po nią sięgnąć, ale zawsze było coś ważniejszego, muszę koniecznie nadrobić!:)

    http://bookerkaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam już tyle pochlebnych opinii, że naprawdę muszę po nią sięgnąć.
    Świetna recenzja!

    PS w końcu mogę coś u Ciebie przeczytać, bo biorąc pod uwage, że mam zaległości z serią Szklany Tron to nie wchodziłam do Ciebie, żeby sobie nie zaspojlerować 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. No spróbuj! Dziękuję i ciesze się, że zaglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już dawno jestem po przeczytaniu tej książki i nie żałuję. Naprawdę świetnie autorka się spisała. Fajnie napisałeś recenzję.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tori Czyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę książka była super! i bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  10. W sumie lubię tak awanturnicze, magiczne klimaty :) Na wakacyjny wieczór zapowiada się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślę, że ta książka to super wybór właśnie na wakacyjny wieczór :)

      Usuń
  11. Początkowym opisem głównej bohaterki baaardzo mnie zainteresowałeś! Może to dlatego, że troszeczkę jest podobna do mnie, muszę koniecznie ją poznać. Mam nadzieję, iż papach prochu przesiąknął przez kartki i w wakacyjnej przerwie od strzelnicy będę mogła z nią być chociaż w ten sposób.
    PS Rozpływam się na widok tego kota! Jak się wabi i dlaczego jest taki uroczy?

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że to będzie książka idealna dla ciebie! Dziękuje to miłe, ale szczerze to ma na imię Mrucznica, ale też mówimy na nią kocica, gad zielony oraz wypłoch :DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro zabieram się za Buntowniczkę :) Mam nadzieję, że ja i Amani się polubimy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Książkę bardzo chce przeczytać. Okładka jest CUDOWNA, a poza tym akcja tej powieści dzieje się na Bliskim Wschodzie. Cenie sobie każdą pozycję, której akcja nie rozgrywa się w USA czy UK.
    Mam nadzieję, że jak najszybciej będzie mi dane zapoznać się z tą książką :)
    Pozdrawiam :D
    http://czytaniejestmagiczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje ze jak najszybciej zabierzesz się za ta książkę i poczujesz jej klimat 😀

      Usuń
  15. Nie mogę się doczekać aż zabiorę się za tą książkę. Bardzo mnie do niej zachęciłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety przy "Buntowniczce" miałam wrażenie, że akcja była tak szybka, iż zabrakło czasu na ciekawe rozwinięcie tej historii i lekkie podsycanie emocji. Książka fajna ale bez wielkich zachwytów. Mam duże oczekiwania wobec kolejnej części :) Jest grubsza, także mam nadzieję, że autorka tym razem poda nam więcej obszernych historii i losów bohaterów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy podobne wrażenia, ale za to już Ci mogę powiedzieć, że Zdrajca tronu jest dużo lepszy! :)

      Usuń
  17. Uwielbiam tę książkę. Już się nie mogę doczekać kontynuacji. Jest piękna i ciekawie napisana.

    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, czytam teraz kontynuację i jest jeszcze lepsza :)

      Usuń