Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
sobota, 25 marca 2017

"Muza" - Jessie Burton


Skończyłem czytać Muzę i co mam powiedzieć brak mi słów. Muza to niesamowita historia, która dostarczy wam wiele emocji nie będę zdradzać jakich, bo to wy musicie je odkryć. Książka ta opowiada historię Odelle oraz historię Oliwii, te 2 historie przeplatają się co moim zdaniem jest genialnym rozwiązaniem, ponieważ można poczuć się jak naprawdę w serialu tego typu gdy zakończenie szokuje i chcesz koniecznie oglądać dalej, ale musisz czekać, bo jeszcze nie ma nowego odcinka, ale wszystko sprowadza się do jednego, tajemnicy obrazu. Przedstawiona zagadka obrazu nie jest banalna, oczywista.. książka zaskakuje do samego końca, a jej poziom jest cały czas zachowany. Bohaterowie są tak świetnie wykreowani, że można poczuć się z nimi związanymi od samego początku przynajmniej ja się tak z nimi związałem, nie znalazłem tu żadnej postaci bezbarwnej wszyscy są jacyś, nieoczywiści jak prawdziwi ludzie. Natepnym aspektem jest styl Jessie Burton, który jest rewelacyjny, jest taki poetycki, a z drugiej strony tak łatwy w  odbiorze i przyjemny. Dodatkowo przekład pani Agnieszki Kuc, który jest tak dobrze zrobiony co tylko jeszcze bardziej nam umila czytanie. No i oczywiście unikatowe wydanie chyba każda "okładkowa sroka" nie przejdzie obojętnie wobec tej okładki. Czy polecam? Zdecydowanie jest to pozycja godna uwagi i nie umiem opisać to jak dobrze spędziłem ten czas z tą książka. Na koniec moje 2 ulubione cytaty : "Dlaczego jesteśmy tak bardzo uwięzieni w godzinach i minutach codzienności ? Dlaczego nie potrafimy pójść dalej, żyć tym, czego nie możemy dosięgnąć?" oraz "Ale czy naprawdę istnieje coś takiego jak kompletna historia albo artystyczny sukces?Odpowiednie spojrzenie w lustro? Wszystko zależy od tego gdzie pada światło."

11 komentarzy:

  1. No dobra. Jestem straszną okładkową sroką. I strasznie podoba mi się ta okładka. Do samej książki również mnie przekonałeś. Tylko mam poważny problem z którym zmierza się każdy książkoholik, mianowicie nie mam tyle czasuu.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to powiem ci wszystko zalezy od ciebie i twojej organizacji czasu ! ;)

      Usuń
    2. No jednak biorąc pod uwagę ile książek chce przeczytać to tego czasu zawsze będzie za mało.

      Usuń
  2. Książkę po tej recenzji na pewno przeczytam. Tak naprawdę widziałam już ją wszędzie, ale dopiero twoja recenzja skusiła mnie do sięgnięcia po nią. No i ta boska okładka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To bardzo sie ciesze ! milej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę kryć, iż narobiłeś mi strasznej chęci na "Muzę"! Czemu "[...] jesteśmy uwięzieni w minutach i godzinach codzienności"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ! no i własnie czemu ? naprawdę uwielbiam ten cytat i polecam naprawdę tę pozycje obowiązkowo ! :D

      Usuń
  5. Książka mnie zaciekawiła i chyba będę musiała ją kupić. Co do recenzji jest krótka i na temat, ale w niektórych miejscach brakuje przecinka lub spacji, ale tym nie musisz się bardzo przejmować, gdyż ja też robię wiele błędów. Nie martw się to są początki 😀
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie: www.victoriapisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już tyle dobrego o tej książce a ja nadal jej nie czytałam. Chyba czas ją przeczytać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, naprawdę polecam spróbować, bo warto i to nie plotki, że jest dobra,ale to już zostaje tobie tylko to potwierdzić lub zanegować :D Pozdrawiam :)

      Usuń