Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
wtorek, 14 listopada 2017

"Żniwiarz - Czerwone słońce" - Paulina Hendel

„Żniwiarz. Czerwone słońce” to kontynuacja, która przysparza emocji porównywalnych do spotkania ze słowiańskim demonem! W tej książce nie ma czasu na nudę, bowiem akcja płynie tu jak szalona, dzięki czemu nie można się od niej oderwać, co więcej, przyprawiona jest takimi elementami jak groza, humor oraz genialni bohaterowie! W tej części żniwiarze mają ręce pełne roboty, a co to oznacza? Więcej polowań na nawich, więcej przygód i mnóstwo humoru! Koniecznie sięgnijcie po tę część, bo jej się nie czyta, ją się połyka w całości!







[JEŚLI NIE CZYTAŁEŚ/AŚ PIERWSZEJ CZĘŚCI TO NIE CZYTAJ TEGO OPISU PONIŻEJ]



 Po druzgocącym zakończeniu akcji z pierwszego tomu „Żniwiarz. Pusta noc”, powracamy z powrotem do świata żniwiarzy. Jak wiadomo, Magda nie żyje, ale czy na pewno? Czy bycie żniwiarzem, może być dziedziczone? W tym przypadku, jak się dowiadujemy, jest to możliwe, bowiem Magda budzi się w nowym ciele. Dziewczyna, w którą się wcieliła została brutalnie zabita. Magda ma dwa cele: zemścić się na zabójcy Oliwii, czyli dziewczyny, w którą się wcieliła, oraz zemścić się na Pierwszym. Czy jej zemsta się powiedzie? I jak Magda poradzi sobie w nowej sytuacji? Dodatkowo nasuwa się pytanie – jak zareagują jej najbliżsi na ten fakt, że Magda, po roku od swojej śmierci, wraca do świata żywych?




„Żniwiarz. Czerwone słońce” był po prostu niesamowitą książką i wciągnąłem się w nią od pierwszych stron. Świadczyć może o tym fakt, że przeczytałem tę książkę w dwa dni. Tak samo jak za pierwszym razem, bardzo pochłonął mnie wykreowany świat, i cieszyłem się, że mogę wrócić i spędzić trochę czasu z Magdą i Feliksem, a także z innymi bohaterami. Paulina Hendel pokazała jeszcze więcej niż w poprzednim tomie i myślę, że to jedna z lepszych polskich autorek, dlatego warto zainteresować się jej twórczością.
Akcja w tej części płynie bardzo szybko, ale nie mamy takiego przesytu i, wszystko jest świetnie wyważone, mimo tego, że praktycznie co chwilę coś się dzieje. Także zostały przedstawione nowe, ciekawe wątki dotyczące bohaterów, którzy pojawili się dopiero w tej części. Mam wrażenie, że jest jeszcze więcej polowań na demony, a one same w sobie są coraz ciekawsze.
Bohaterowie są na prawdę niesamowici, a zwłaszcza Ci nowi, chociaż starzy w żadnym stopniu nie są zaniedbani. Zwłaszcza uwielbiam postać Adriana oraz Sebastiana i ich ciotki, dostarczają oni sporą dawkę humoru. Podoba mi się też to, że niektóre postacie zostały bardziej rozwinięte i to zdecydowanie wywarło na mnie pozytywne wrażenie.
Jeśli chodzi o styl pisania autorki, to jak już wspominałem na początku, jest naprawdę świetny i osobiście, z niecierpliwością czekam na następne książki, które wyjdą spod pióra tej autorki.
Podsumowując, książka była rewelacyjna i jeśli jeszcze się zastanawiacie czy warto, to nie ma do tego najmniejszych powodów. Myślę, że zachwyci was w tym samym stopniu jak pierwsza część, a nawet bardziej.
Nie mam więc żadnych oporów aby dać tej książce 5/5 gwiazdek.
Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję wydawnictwu Czwarta Strona.

Miłego dnia!
- Kamil


★/5

3 komentarze:

  1. Obie części jeszcze przede mną. Zawsze sceptycznie podchodzę do polskich autorek. Raz się przejechałam i jakoś więcej nie chcę. Ale Żniwiarz coraz bardziej mnie kusi.
    https://zakatek-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z książkami jest tak, że nie ważne czy napisana przez polskiego autora czy nie to i tak może być słaba, ale Paulina Hendel na pewno nie jest jedną z tych słabych autorek moim zdaniem :)

      Usuń
  2. Ja oderwać się od tej książki nie mogłam! Nigdy nie podejrzewałam, że polska autorka jest zdolna do stworzenia tak wspaniałej książki z gatunku fantasy. Mega! Nie mogę się doczekać 3 części :)

    Pozdrawiam
    bookwormpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń