Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
niedziela, 12 listopada 2017

"Zaginięcie" - Remigiusz Mróz

„Zaginięcie”, czyli ponad 500 stron pełnych niesamowitych wrażeń w towarzystwie genialnych bohaterów. Ta książka jest jak bardzo dobry deser, który ma w sobie to coś, dzięki czemu nie możemy przestać go jeść i chcemy więcej. Gdy już zaczniesz nie możesz się oderwać, ponieważ to wszystko genialnie się ze sobą łączy i ma w sobie ten smak, który jest nieziemski i to się po prostu dobrze czyta. Relaks i rozrywka w tym przypadku jest gwarantowana. 



„Zaginięcie”, to druga książka opowiadająca historię Chyłki i Zordona. Tym razem nasza niezastąpiona dwójka wyrusza w trasę z Warszawy do Angeliki, starej znajomej Chyłki z czasów szkolnych. Niestety nie będą to pogaduchy przy kawie, oglądanie starych zdjęć czy coś w tym stylu. Sprawa nie jest łatwa, zaginęła trzy letnia córka Angeliki i jej męża, Awita. Sprawę utrudnia to, że całą noc włączony był alarm, a okna i drzwi były zamknięte. W takim razie jak to się stało, że dziecko praktycznie wyparowało? Wszystko wskazuje na to, że nasze duo, będzie miało ręce pełne roboty!



Już drugi raz zanurzyłem się w świecie Chyłki i Zordona, pełnego humoru, zagadek, oraz wielu niezapomnianych chwil i to spotkanie było nawet lepsze niż poprzednie! Książki pana Remigiusza Mroza mają to do siebie, że nigdy mnie jeszcze nie zawiodły, a ponadto dostarczają świetnej rozrywki. „Zaginięcie”, było naprawdę rewelacyjną książką, od której nie mogłem się oderwać i jest to zdecydowanie pozycją warta uwagi.
Dzięki tej książce ponownie odnalazłem swoją pasję do czytania, którą na chwilę utraciłem, przez co nie poświęcałem zbyt wielu czasu na to hobby. Ta pozycja przełamała moją stagnację. Głowiłem się nad rozwiązaniem zagadki i nie mogłem się doczekać, aż w końcu wrócę do lektury. Myślę, że to naprawdę dobrze o niej świadczy.
W „Kasacji”, czyli pierwszy tomie cyklu, bardzo zżyłem się z bohaterami i niesamowicie ucieszyło mnie, że mogłem ponownie spotkać się z Chyłką i Zordonem. Oczywiście nowi bohaterowie są równie ciekawi i bardzo intrygujący, jednak  nasz główny duet to bomba humoru, za co ich uwielbiam i mam do nich wielki sentyment.
Akcja w „Zaginięciu” jak zwykle została świetnie poprowadzona, pełna naprawdę dobrych zabiegów, dzięki którym książka staje się bardziej interesująca. Wszystko to też dopełnia styl pisania autora, który do mnie bardzo trafia, tak samo jak w pierwszym tomie tego cyklu. Jak wiemy, czasami drugie tomy serii są słabsze, ale nie w tym przypadku, bo moim zdaniem ta część jest lepsza.
Czytanie tej książki było naprawdę przyjemne. Był to dobrze spędzony czas oraz niezapomniane chwile, dlatego przyznaję jej 5/5 gwiazdek.
Za możliwość przeczytania tej książki, dziękuję wydawnictwu Czwarta Strona.



Lubicie książki Remigiusza Mroza? :D Zamierzacie przeczytać "Zaginięcie"? :)

Miłego dnia!
- Kamil

★/5

1 komentarz:

  1. Moja ulubiona seria :) Od tej zaczęłam swoją przygodę z Remigiuszem Mrozem :)

    OdpowiedzUsuń