Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
wtorek, 20 lutego 2018

"Raczej szczęśliwy niż nie - More happy than not" - Adam Silvera

"More happy than not" opowiada historię Aarona, który właśnie stracił ojca, bowiem ten postanowił odebrać sobie swoje życie. Wiąże się z niesamowitym smutkiem i cierpieniem naszego głównego bohatera, który małymi krokami wraz z pomocą jego matki oraz dziewczyny Genevieve i stara się pogodzić z brutalna rzeczywistością. Nastolatek jest w totalnej rozsypce, ciągle wspomina ojca, a problem jest na tyle duży, że nawet on sam próbuje pójść drogą ojca i również zakończyć swoje życie. Na szczęście jego i oraz jego bliskich po próbie zostaje tylko blizna w kształcie uśmiechniętej buźki. Na rynku medycznym pojawia się nowa innowacyjna metoda, która pozwala zapomnieć o tych wspomnieniach, których nie chcemy pamiętać. Jednak jak mówi sam bohater nie mógłby tego zrobić i pozbyć się wspomnień o jego ojcu, więc pozostaje mu cierpienie i zmierzenie się z tym, co jest. Jego oparcie w postaci jego dziewczyny zostaje zrujnowane, bowiem Gen udaję się na obóz artystyczny, więc jest to dla niego kolejny cios, ale wtedy poznaje Thomasa, z którym się zaprzyjaźnia a jego życie obraca się do góry nogami. Co się stanie i dlaczego? Tego dowiecie się w książce!



"More happy than not" to historia, która wzrusza, ale jednocześnie daje nadzieje na lepsze jutro, gdy błądzimy w naszych najciemniejszych momentach życia. To książka o smutku i cierpieniu, ale i odnajdywaniu w tym wszystkim szczęścia. Inspiruje do znajdywania, chociaż tej jednej dobrej rzeczy w morzu złych. Cała ta opowieść zupełnie zamieszała mi w głowie, ale zanim ją ocenicie doczytajcie do końca. Teraz nie mam złudzeń, dlaczego ta książka jest tak dobrze oceniana, mimo, że wiele razy wątpiłem w tą historię a moja ocena wzrastała, spadała, wzrastała. Jestem po prostu pod ogromnym wrażeniem, a w mojej głowie panuje obecnie mętlik emocji. To książka, która nie tylko porusza takie wartości jak przyjaźń, rodzina, miłość, szczęście czy smutek, ale i zwraca uwagę na coś tak ważnego, czym jest tolerancja czy akceptacja i pokochanie siebie i pokazuje konsekwencje ich negacji. Adam Silvera bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, bo mimo ciężkich tematów, które przekazuje to, co pisze czyta się to naprawdę przyjemnie. Podobało mi się to, że autor się niczego nie boi i nie stosuje pół słówek czy ładniejszych zamienników na nie, a pokazuje nagą prawdę. Książka wywołuje naprawdę skrajne emocje od głębokiego żalu i smutku po śmiech i radość. Czasami w swojej zwykłości jest niezwykła i to w niej jest naprawdę magiczne i realistyczne jednocześnie. Cieszę się, że ją przeczytałem i wam również polecam to samo, aby zaznajomić się z tą historią. Książkę oceniam na 4,5/5 gwiazdki.
Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Czwarta Strona! :)
Miłego dnia!
- Kamil :)

4 komentarze:

  1. Super zdjęcia!
    Zauważyłam, że ta książka zbiera same pozytywne opinie :D
    Muszę po nią sięgnąć, bo nie spotkałam się jeszcze w literaturze z tematem jaki przedstawia ta powieść :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę gorąco zachęcam! Bardzo dobra książka! :D

      Usuń
  2. Bardzo zachęciłeś. Teraz wielki szum na nią, więc jestem ciekawa i moze niedlugo się przekonam. Na razie nadrabiam zaległości plus lektury, :( nie mogę kupić kolejnej książki, ale kiedyś przeczytam.
    świetne zdjecia, Kamil!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się! Jest szum, bo jest naprawdę dobra! Koniecznie kiedyś kup, ale znam ten bór i bardzo dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń