Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
sobota, 24 lutego 2018

"Rewizja" - Remigiusz Mróz

"Rewizja" to historia podwójnego morderstwa żony i córki z szczególnym okrucieństwem. Na kogo pada oskarżenie? Oczywiście, że na męża i ojca zamordowanych, i nic dziwnego, bo mógł mieć motyw, jakim jest bardzo duża polisa na życie jego bliskich. Dodatkowym wpływem jest to, że jest Cyganem, a wiadomo, z jaką opinią ma to społeczeństwo. Tymczasem nasz "główny" podejrzany jest pogłębiony w żałobie, a firma ubezpieczeniowa odmawia wypłaty polisy. Do akcji wkracza dobrze nam znana, Chyłka, która przejmuje sprawę Cygana i staje, jako jego obrońca. Ale to nie wszystko, bowiem w tej książce znajdziecie dużo więcej i nie raz was zaskoczy!




Kolejna część przygód Chyłki i Zordona już za mną i ponownie muszę powiedzieć, że podobało mi się i to bardzo. Chociaż raczej nie jest to zadziwiające, bo mam wielki sentyment, co do tej serii i tych bohaterów i bardzo lubię wracać do tego świata, bo wiem, że się nie zawiodę. „Rewizja” to naprawdę ciekawa część ze względu na takie rzeczy jak poruszenie społeczności Romów, która bardzo mnie zainteresowała, ale chyba to, co mnie zaciekawiło najbardziej w tej części to bohaterowie. Podoba mi się to jak został rozwinięty ich wątek w tej części, a zwłaszcza to, że dowiadujemy się nieco o ich przeszłości, ale to, co najbardziej mi się podoba to zderzenie z trudną rzeczywistością, z którą muszą poradzić sobie nasi bohaterowie. Ta książka może być różnie odebrana, bo wybory głównych bohaterów czasem są absurdalne i podczas czytania nasuwa nam się pytanie, „Co wy wyprawiacie?” „Ogarnijcie się w końcu!”, Ale moim zdaniem jest to celowy zabieg, który pokazuje wagę problemu i konsekwencje wyborów, na jakie się decydują bohaterowie. Temat jest ważny, bo jest powszechny i moim zdaniem podany jest w bardzo fajnej formie, bo jednocześnie dobrze nam się to czyta, ale także coś nam uświadamia. Można też zauważyć czasami pewne schematy, w które wpada autor, ale mi osobiście aż tak bardzo nie przeszkadzają, ale jednocześnie mam świadomość, że to trochę słabe, bo powinien nam pokazać coś innego. Mimo wszystko, ta książka jest naprawdę warta uwagi i mogę wam ją śmiało polecić!
Książce przyznaje 5/5 gwiazdek!
Za książkę i możliwość jej przeczytania dziękuje wydawnictwu Czwarta Strona :)
Miłego dnia!
- Kamil :)



1 komentarz:

  1. Uwielbiam serię z Chyłką i już nie mogę doczekać się siódmego tomu <3
    A przed Tobą jeszcze wiele dobrego :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek ♥

    OdpowiedzUsuń