Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
sobota, 24 lutego 2018

"Kłamczucha" - E. Lockhart

"Kłamczucha" to historia, którą poznajemy od końca. Kim jest Jule West Williams? I co ukrywa? Czy warto jej ufać? To pytania, które nasuwają się już na początku tej książki, bowiem "Kłamczucha" to ciągłe odkrywanie, co się stało i jak wylądowaliśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy i co do tego doprowadziło? Książka jest pełna tajemnic, które sukcesywnie odkrywamy i to tak naprawdę nie można napisać, o czym to jest, bo to czytelnik musi to odkryć. Dlatego też zachęcam was do sięgnięcia i samemu sprawdzić, co kryje tytułowa "Kłamczucha".



"Kłamczucha" to naprawdę niesamowity thriller, który pochłonąłem w ekspresowym tempie. Akcja tej książki pędzi jak szalona i nie ma tu chwili na przerwę. Jest to książka, która jest bardzo lekka i zapełni nam rozrywkę na jeden wieczór, ale też taka, która zaskakuje i wywołuje zimny dreszcz, bowiem tytułowa Kłamczucha to osoba, której nie chcielibyśmy stanąć na drodze. To, co jest ciekawe w tej książce to także to, że historia w niej zawarta została opowiedziana od końca, jest to moim zdaniem bardzo oryginalny zabieg i ja z takowym się jeszcze nie spotkałem. Ta odwrócona kolejność może być właśnie tym czynnikiem, dzięki któremu ta książka tak wciąga. Ta historia to jedna wielka tajemnica, którą odkrywamy cofając się w przeszłość. Nie chce się tu za bardzo rozpisywać, bo książka była po prostu bardzo dobra i to na wielu przestrzeniach czy to stylistycznym czy fabularnym. Miała w sobie to coś, co bardzo mi przypadło do gustu i oczywiście mogę wam ją śmiało polecić. Ale to wy sami musicie się dowiedzieć, co w sobie kryje ta tytułowa kłamczucha, a muszę wam powiedzieć, że nie raz was zaskoczy!
Książce przyznaje 4/5 gwiazdek!
Za książkę i możliwość jej przeczytania dziękuję wydawnictwu Czwarta Strona! :)
Miłego dnia!
- Kamil



3 komentarze:

  1. O książce słyszałam i to... wiele złego. Generalnie nie przepadam za młodzieżowymi thrillerami. Są zaskakujące jak obiad w stołówce szkolnej, więc i tym razem odpuszczę, aczkolwiek cieszę się, że Ci przypadła do gustu :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zachęcająca recenzja, ale o książce czytałam różne mieszane opinie i chyba nie jest to coś dla mnie :) Fajnie jednak, że Tobie się podobała!
    Całuję!
    korpoludka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam bardzo różnorodne recenzje i boję się, tej książki, bo prawdopodobnym jest, że mi się nie spodoba.
    Kiedyś będę musiała się przekonać.

    Pozdrawiam cieplutko,
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń