Obserwatorzy

Kontakt

Wydawnictwa, bądź osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktowania się ze mną poprzez e-mail: booksunset0077@gmail.com

Łączna liczba wyświetleń

Popularne posty

Obsługiwane przez usługę Blogger.

O mnie

Moje zdjęcie
Jestem Kamil mam 19 lat, prowadze instagram'a ksiazkowego pod nazwa @booksunset i bloga pod ta sama nazwa :) Lubie grac na gitarze,spiewac,czytac ksiazki of course oraz ogladac seriale i rysowac.
środa, 16 sierpnia 2017

"Zdrajca Tronu" - Alwyn Hamilton

Zdrajca tronu to rewelacyjna kontynuacja "Buntowniczki z pustyni", która chwyta za serce jeszcze bardziej niż pierwszy tom tej naprawdę niesamowitej serii owianej dżinami, pustynią, prochem strzelniczym czy magią! Zdrajca tronu to przede wszystkim magiczny klimat i mnóstwo zwrotów akcji i zaskoczeń których przysporzy wam ta książka! Autorka obdarowała nas tym razem około dwa razy bardziej niż poprzednim razem, bo ta część jest dwa razy dłuższa ale i dwa razy lepsza!



Rebelia trwa i nic się nie zapowiada aby się nagle zakończyła, więc walka o władzę trwa nadal. Amani czyli nasza główna bohaterka wspiera oczywiście Ahmeda i aktywne pomaga mu w jego bitwie. Walka o osadzenie księcia buntownika na tronie nie należy do łatwych i czasem pojawiają się pewne komplikacje. Na pustyni trzeba zachować ciągłą czujność, bo nigdy nie wiadomo komu ufać, gdyż wśród ludzi pełno jest od popleczników Sułtana którzy tylko czyhają na okazje aby wydać rebelie księcia buntownika oczywiście w zamian za pieniądze! Amani jak zwykle wpada w mnóstwo tarapatów i czasem uchodzi jej to na sucho, ale czy zawsze? Powiem wam, że jeśli myślicie, że Amani już chyba nie może wpaść w gorsze tarapaty niż dotychczas to zaskoczę was, ale można! Zdrada już śmieje się niebieskookiej bandytce za jej plecami zanim się jeszcze dowie! Kto to będzie? Kto zaprowadzi Amani prosto do jej największego wroga pod sam nos? Tego się dowiecie w książce, ale powiem wam jeszcze jedno tak może być jeszcze gorzej! Więc Amani będzie musiała się będzie zmierzyć ze swoim losem. Ale jak z tego wyjdzie?



Więc bez owijania w bawełnę powiem wam jasno że pierwsze 100 stron było dla mnie mocno średnie przynajmniej tak jest w moim odczuciu, ale po prostu ciężko mi było się wkręcić. Ale gdy przekroczyłem pierwsze 100 wszystko się zmieniło i akcja nabrała niesamowitego tempa a książka ze strony na stronę mnie zaskakiwała i działo się to aż do samego końca. Myślałem, że już wiem jak skończy się ta książka, ale bardzo się pomyliłem co bardzo mi się spodobało. Naprawdę autorka rozwinęła skrzydła w tym tomie o czym świadczy także grubość książki o czym mówiłem już na początku. Po prostu genialna kontynuacja która bardzo miło mnie zaskoczyła! Pierwszy tom był bardzo przyjemny i mi się bardzo podobał jednak 2 tom bije pierwszy na głowę.
W tym tomie Amani trochę dojrzała i zrozumiała swoje błędy i bardzo mi się to spodobało. W tym tomie zwłaszcza pokochałem postać Shazad, ta postać ma charyzmę i można poczuć jej silny charakter, poza Shazad bardzo polubiłem też  Sama, Rahima oraz Imin a także polubiłem Sułtana który został bardzo fajnie wykreowany.
Akcja tu pędzi jak szalona, ale zdecydowanie bardziej mi się tu podoba bo jest o wiele lepiej przedstawiona, bo mamy trochę opisów ale i akcji i fajnie się to ze sobą łączy a jedno z drugim nie wchodzi sobie na głowę i jest to tu bardziej wyrównane. Ale to co w tym tomie lubię najbardziej to zwroty akcji oraz nieoklepane wybory które nie są tak przewidywalne jak w niektórych książkach. Wiele razy byłem naprawdę wstrząśnięty tym co zrobiła autorka i to bardzo pozytywnie!
Świat który został przedstawiony w 1 tomie został bardziej rozwinięty i to o bardzo ciekawe rzeczy a książka tylko na tym zyskała i jestem naprawdę ciekaw czym jeszcze nas zaskoczy autorka.
Co do autorki to jej styl pisania jest bardzo fajny do czytania, ale nic po za tym, nie jest ona jedną z tych złotoustych, ale historia i pomysł się broni i to najważniejsze.
Słowem podsumowania książka naprawdę bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła i nie mogę się doczekać następnego tomu a książce przyznaję 4,5/5 gwiazdki.
Za możliwość zrecenzowania tej książki bardzo dziękuję wydawnictwu Czwarta Strona!
Pozdrawiam serdecznie!
Kamil



✰/5
Znalezione obrazy dla zapytania wydawnictwo czwarta strona

6 komentarzy:

  1. To jest To! Ciekawił mnie bardzo pierwszy tom, ale widzę, że drugi jest również dużo wart. Sama okładka przyciąga wszystkie sroki, ale fabuła jeszcze bardziej bije wszystko na głowę. Jak wspominałam przy recenzji pierwszego tomu, uwielbiam tę bohaterkę,więc chyba w końcu skuszę się na książki ❤ Mam dość spore zaległości z nowościami od Czwartej Strony, co oznacza dość dużo przygód.
    PS Wróciła kicia! 😍
    Ściskam, Marta z bloga Książki w Piekle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie trzeba nadrobić!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Zgodzę się z Tobą, że ta część jest o wiele lepsza od poprzednien! Tu nie sposób sie nudzić! Uwielbiam tą serię i już nie mogę doczekać się kolejnej części ❤

    Pozdrawiam
    Bookwormpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Przybyłam.
    Nie czytałam pierwszej części, ale niestety, to kompletnie nie moje klimaty. Nie sądzę, abym na razie miała okazję zabrać się za tę serię.
    Pozdrawiam, polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza część mi się spodobała. Mam nadzieję, że druga też będzie ciekawa.

    Pozdrawiam. i zapraszam do mnie :)
    Kasia
    http://misskatherinesblog.blogspot.com
    IG @misskatherinesblog (https://www.instagram.com/misskatherinesblog/)

    OdpowiedzUsuń